Saturday, May 24, 2014

We must be fools


Två bilder från igår. Har blivit förälskad i detta linne från H&M igen, så himla skönt nu när det är varmt (+ att de flesta av mina kläder är kvar i DC). Blir sommaruniformen tillsammans med mina jeansshorts från American Eagle. Jag har även fastnat på att äta sallad till lunch, så himla lätt och gott. Jag blandar favoritgrönsakerna med couscous, kalkon och salladsost, och äter direkt ur bunken i sängen och tittar på Shaytards nyaste vlog.

Nu ska jag strax göra mig iordning och träffa Martina på Marieberg. Vi tänkte hänga lite på Hööks och Stadium (ska köpa en nya yogamatta) och ikväll ska jag simma för första gången på typ åtta månader. Är så himla glad och nöjd över att jag kommit igång med träningen, det känns så himla bra och imorgon är första veckans bootcamp avklarat! Hörs sen. x

No comments:

Post a Comment