Saturday, May 24, 2014

Dagens shopping


Jag och Martina träffades på Marieberg och hängde där hela eftermiddagen. Finns inget bättre än spontanshopping, speciellt med henne. Det var toppenväder när vi kom dit, strålande sol och hur varmt som helst. Men när vi skulle åka hem igen ösregnade det och haglade (japp, I MAJ!) så mycket att vi båda satt i varsin bil och vågade inte åka därifrån. Vattnet blev som vågor på marken och det åskade och blixtrade jättemycket. Tillslut blev det lättare regn så vi kunde åka hem, jag kröp fram på vägen som var full av kottar och trädgrenar som blåst ur skogen. Så läskigt!

På bilden kan ni se dagens shopping. Jag hittade yogamattan som jag letat efter, så nu slipper jag sladda runt på träningsmattan jag använder nu. Köpte den på Stadium och hittade även ett par mjukisshorts som både jag och Martina köpte. Japp, vi har blivit those girls. Tror de kommer bli perfekta i sommar och speciellt på Cypern! Sprang även in på Akademibokhandeln och köpte Allegiant (alltså asdfghjkl) för den fanns inte i stan när jag var där i onsdags, och jag bara måste få veta vad som händer! Det svarta, magkorta linnet är från H&M och skorna köpte jag i söndags på Stadium.

1 comment:

  1. Åh vad gullig du är vickan :) Tack för igår, alltid lika trevligt:)

    ReplyDelete