Sunday, May 11, 2014

Känner ni som jag sträck upp era händer

Standardoutfit på supervarma dagar. Både crop top och shorts är från Forever21 och kostade in ens $20 ihop! Nagellacket är från Victoria's Secret. Skriver upp de på listan över saker jag kommer sakna från USA.

Idag är det 26 grader, strålande sol och vi har legat på taket ca hela dagen och solat, Marie, Bella och jag. Min hudton har därför gått från vinterljus till en rödbrun ton ett par nyanser mörkare efter kanske lite för många timmar i solen. Oh well, det ska väl ordna upp sig förr eller senare. De här senaste dagarna har verkligen varit underbara, utan stress och kunnat göra precis vad jag velat. Som jag har längtat efter just den här tiden!

Om fyra dagar är jag på ett plan över Atlanten och redan nu har jag börjat planera sommaren. Ska: åttatimmarsfika med Martina, dansa hela natten, åka på roadtrip, besöka London, Paris och Cypern, och äta glass vid slottet. Det kommer bli bra.

No comments:

Post a Comment