Monday, May 19, 2014

Jag kan den sången som ett knivhugg i hjärtat jag skrev den för 200 somrar sen

Om att komma hem till Sverige: Flygresan och bytet i Frankfurt gick hur bra som helst, även som första delen kändes väldigt lång. Note to self: titta inte på alla bra filmer i början av resan. Jag mötte pappa på Arlanda och då brast allt - dock inte på det sätt jag trott - jag började skratta och kunde bara inte sluta. På flera timmar. Bilresan hem var definitivt intressant. Väl hemma kom mostrar och kusiner hit och det hela slutade med att jag var vaken i över 37 timmar för jag var så hyped. Igen, inte vad jag hade väntat mig.

Om att äntligen få uteserveringshänga med Martina: I en akut-saknad-attack skickade jag ett meddelande till Martina på Facebook för ca två månader sen i stil med "hej, nu orkar jag inte längre, vi måste ses så fort jag kommer hem". Sagt och gjort, dagen efter jag landat i Sverige möttes vi upp på Stortorget (Åh, sommar-Örebro <3) och satte oss på Hellas uteservering tills det blev för kallt för att sitta ute. SÅ MYSIGT. Som jag saknat henne, det känns bra att vara återförenade.

Om att hitta motivationen (igen): Blev väckt klockan ett igår (hej jetlag), gjorde mig iordning och åkte in till Marieberg för att hitta ett par nya träningsskor, då mina förra blev kvar i USA pga. för liten resväska. Sprang in på Stadium 45 minuter innan stängningsdags och hade siktet inställt på ett par lila Nike Free TR Fit 4, men pga pyttefötter hittade jag ett par nästan identiska på barnavdelningen för 800 kronor billigare. Vilket kap! Dessa har invigts idag med ett härligt kondition + styrkepass! Är så himla peppad för att satsa järnet på träningen igen i sommar, det blev inte allt för regelbundet i DC, så de kommande 3 veckorna följer jag Bodylicious Bikini Bootcamp programmet och sen Jillian Michaels 30 Day Shred, blir klart lagom till veckan på Cypern!

1 comment:

  1. Hade en toppen kväll! Så kul att du är "back in Town"!!:D<3

    ReplyDelete