Tuesday, May 6, 2014

Instagram, april

Idag tänkte jag att vi skulle kika på vad som hänt på Instagram under april:
1. Marie och jag gick på utflykt till grönsaksavdelningen på Harris Teeter och sen dess har jag typ levt på sallader. 2. Vi torsdagslyxade och åt hamburgare på Hard Rock Café. Mycket trevlig kväll!

3. Kvävdes lite av pluggstressen, tog en paus och shoppade en hel dag. Gillar denna tonern från Lush. 4. Åt sallad och tittade på CTFxC. Hjärtkrampar lite över skilsmässan <3

5. Pancake Sunday! Denna gången kokospannkakor med kakao och färska hallon. Så gott! 6. Så här fint såg det ut när jag väntade på metron hem en dag när träden precis slagit ut.

7. Träden och buskar slog ut och staden blev färgglad och himlen var blå. 8. Jag köpte nya sandaler och älskar dem.

9. Saknar att simma så himla mycket, vill bara vara i vattnet och ha klordoftande hår igen. 10. Marie och jag satt ute i solen mellan två lektioner och träden på campus var så här fina.

11. Vi hade avslutningsfest på takterassen med grillat och vänner och så här fin var staden. Bästa utsikten! <3 12. Roomies och jag tittade på skräckfilm i lördags och jag kikade mellan fingrarna och begravde mig i filten. 

No comments:

Post a Comment