Monday, March 24, 2014

Måndag kväll

Här kommer en uppdatering av morgonens inlägg.

Hissarna lagades strax efter att jag publicerat inlägget och jag missade bara första fyrtio minuterna av PR-lektionen, så det var ju skönt. Lektionen gick rätt så snabbt så det var ännu skönare.

Journalistiklektionen var bra som vanligt, vi gjorde en observationsövning och det blev så himla roligt allting. Roomie och jag var fnissiga och trötta efter att ha vaknat av sopbilen klockan halv sex imorse och läraren verkade vara på extra bra humör idag och sånt är alltid trevligt.

Det har varit skönt med en lite mer avslappnad och lätt dag i skolan. Förra veckan var otroligt jobbig, så en sån här dag behövdes. När jag kom hem skypade jag lite med mamma och pappa och åt kokosscones och drack te. Nu sista-minuten pluggar vi (som vanligt) och imorgon ska vi tydligen träffa guvernören.

PS. Såg presidentens helikopter svänga in på Pentagon samtidigt som min buss svängde in på parkeringen. Andra gången på mindre än en vecka nu, vi är praktiskt taget BFFs.

No comments:

Post a Comment