Friday, April 4, 2014

På sistone

Här kommer ett inlägg om vad som har hänt på sistone:

1. Druckit te och ätit scones och kikat ut genom fönstret och tänkt "herregud är det här verkligen på riktigt". Alltså, när ska det börja kännas verkligt? 2. Knåpat ihop ett PR-projekt på Starbucks. 3. Läst John Green's The Fault in Our Stars i ett streck.

4. 5. 6. Stog längst fram på We The Kings spelning på 9:30 Club här i DC. Hoppade av lycka och sjöng med i cirka varenda låt. 

7. Pluggat business communication till klockan halv två på natten för att jag hade gått på spelning på en helt vanlig onsdag och hade presentation dagen efter. (Värt det? JA!) 8. Läste meddelanden på bänkarna från tidigare klasser. 9. Sista-minuten pluggar ett tal på bussen till skolan.

10. Råkade hoppa på fel buss igen (skyller på 4 timmars sömn) och satt någonstans mellan Alexandria och Ballston i en timme i blåsten för att vänta på nästa buss åt rätt håll. 11. Åt hamburgare på Hard Rock Café med vänner och dog godhetsdöden. 12. Har sprungit ärenden hela dagen, fram och tillbaka till mataffärer, CVS och gallerian hela dagen. Köpte mest nödvändigheter som mat och vatten, men även denna toner från Lush.

Och så blev det april och nästa månad åker jag hem. Det känns som att jag nyss kom hit fast samtidigt som att jag varit här i hela mitt liv. Känns så surrealistiskt att ens tänka på att åka hem - detta är ju hemma nu.

Ps. Review på TFIOS kommer strax. Ska bara återhämta mig först.

No comments:

Post a Comment