Thursday, February 20, 2014

Välkommen hit


Oops har visst skapat en ny blogg. Men den här gången lovar jag att det ska hända grejer.

Om ni känner mig så vet ni ju redan vad jag gör, men om ni råkar trilla in på min blogg på annat sätt så kommer det här en liten presentation:

Victoria heter jag, är 20 år och har för ungefär 2 månader sedan flyttat till Washington, DC. Japp, USA här kom jag! För det mesta försöker jag klura ut vad exakt det är vad jag vill göra med livet, men annars så pluggar jag en del, äter pasta med alfredosås och ketchup (bästa basingredienserna har jag märkt!) och ser mig mer än gärna om i min nya stad. Är även ganska nördig på smink (blogg om det här och youtubekanal om det här) och att skapa film. Här kommer jag att spara och dokumentera allt jag hittar på, så nu kör vi!

No comments:

Post a Comment